Як виховати успішну, творчо обдаровану особистість

Як виховати успішну, творчо обдаровану особистість

Рекомендаційний список для вчителів



1. Апостолова, Г. Робота з обдарованими дітьми [Текст] / Г. Апостолова // Обдарована дитина. — 2006. — № 1. — с. 12–18.
2. Бухлова, Н. Організація індивідуального освітнього маршруту філологічно обдарованого учня [Текст] / Бухлова Н. // Школа. — 2012. — № 7 (79). — С. 24–30.
3. Войтенко, Н. Обдарованість чи талановитість? Роздуми сучасного психолога [Текст] / Н. Войтенко // Школа. — 2010. — № 9 (57). — С.61–70.
4. Волощук, В. Здібнісна природа інтелектуальної обдарованості [Текст] /  В. Волощук // Рідна школа. — 2009. — № 11. — С. 33–40.
5. Гандрабура, Л. Робота з обдарованими учнями [Текст] / Л. Гандрабура // Школа. — 2012. — № 10 (82). — С. 28.
6. Гащенко, Л. Система роботи з обдарованими  школярами  [Текст] / Л. Гащенко // Завуч. — 2011. — № 25 (463). — С. 24–28.
7. Гірш, Р. Робота з обдарованими дітьми в Чернівецькій гімназії № 1 : клуб інтелектуалів «Універсум»  [Текст] / Р. Гірш // Дивослово. — 2007. — № 10. — С. 25–27.
8. Гнідая, С. Організація роботи з обдарованими дітьми [Текст] / С. Гнідая // Директор школи. — 2012. — № 16 (688). — С. 43–48.
9. Грабовський, А. Види дитячої обдарованості  [Текст] / А. Грабовський // Обдарована дитина. — 2004. — № 1. — С. 38–47.
10. Дмитришин, Г. Сучасні діти, які вони? [Текст] / Г. Дмитришин // Початкова школа. — 2005. — № 4. — С. 37–39.
11. Дмитревич, Л. Виявлення, розвиток та підтримка обдарованих дітей. [Текст] /  Л. Дмитревич // Школа. — 2011. — № 9 (69). — С. 20–23.
12. Доротюк, В. Індивідуальна своєрідність творчо обдарованої дитини  [Текст] / В. Доротюк // Обдарована дитина. — 2000. — № 1. — С. 15–18.
13. Захарченко, Л. Розвиток дитячої обдарованості в процесі виховної роботи  [Текст] /  Л. Захарченко // Обдарована дитина. — 2005. — № 9. — С. 17–24.
14. Кравчук, О. Вчитель обдарованих дітей — мистецтво [Текст] / О. Кравчук // Початкова школа. — 2013. — № 7 (529). — С. 58–59.
         15. Курицина, М. Як працювати з талантом? [Текст] : методика і форми / М. Курицина // Освіта. — 2013. — № 3. — С. 3.
         16. Кушнірчук, В. В.  «В кожній дитині сонце» / В. В. Кушнірчук // Обдарована дитина. — 2013. — № 1. — С. 2–11.
17. Лоткова, І. Плекаймо обдарованість!  [Текст] /  І. Лоткова // Завуч. — 2009. — № 23/24. —  С. 58–59.
18. Мараховська, Т. А. Обдаровані учні. Як виявити та як працювати [Текст] /  Т. А. Мараховська // Класному керівнику усе для роботи. — 2012.   № 6 (42). — C. 2–5.

19. Наровлянська, М. Розв’язання проблем обдарованості в умовах сучасної гімназії  [Текст] /  М. Наровлянська // Рідна школа. — 2013. — № 3 (999). — С. 54–58.
20. Обдарована дитина  [Текст] // Завуч. — 2009. — №23/24. — С. 14–53.
21. Остапчук, О. Діти: обдаровані, талановиті, творчі. Програма роботи з обдарованою молоддю [Текст] / О. Остапчук // Школа. — 2012. — № 12 (84). — С. 37–40.
22. Робота з обдарованими дітьми. Методичні рекомендації  [Текст] // Завуч. — 2011. — № 7 (445). — С. 5.
23. Сезько, Т. Вивчення й підтримка обдарованості  [Текст] / Т. Сезько // Школа. — 2012. — № 7 (79). — С. 18–24.
24. Сивинська, Л. Інноваційні технології в роботі з обдарованими дітьми. Українська мова та література [Текст] /  Л. Сивинська // Школа. — № 2 (74). — С. 48–52.
25. Трофімчук, С. Юні обдарування  [Текст] / С. Трофімчук // Завуч. — 2005. — № 28. — С. 15–21.
26. Фоміна, О. Проектна діяльність як метод роботи з обдарованими дітьми [Текст] /  О. Фоміна // Школа. — 2010. — № 9 (57). — С. 85–95.
27. Хмеляр, І. Розвиток творчих здібностей учнів  [Текст] / І. Хмеляр // Завуч. — 2005. — № 11. — С. 3–6.
28. Чередніченко, Н. Система роботи з обдарованими дітьми  [Текст] /  Н. Чередніченко // Школа. — 2012. — № 4 (76). — С. 22–25.
29. Чудновський, В. Обдарованість — це унікальність кожної особистості  [Текст] / Чудновський В. // Обдарована дитина. — 2005. — № 2. — С. 2–8.

Немає коментарів:

Дописати коментар