Як виховати успішну, творчо обдаровану особистість
Рекомендаційний список для вчителів
1. Апостолова, Г. Робота з
обдарованими дітьми [Текст] / Г. Апостолова // Обдарована дитина. — 2006. — № 1. —
с. 12–18.
2. Бухлова, Н. Організація
індивідуального освітнього маршруту філологічно обдарованого учня [Текст] / Бухлова Н. // Школа. —
2012. — № 7 (79). — С. 24–30.
3. Войтенко, Н. Обдарованість чи
талановитість? Роздуми сучасного психолога [Текст] / Н. Войтенко // Школа. —
2010. — № 9 (57). — С.61–70.
4. Волощук, В. Здібнісна природа
інтелектуальної обдарованості [Текст] / В. Волощук //
Рідна школа. — 2009. — № 11. — С. 33–40.
5. Гандрабура, Л. Робота з
обдарованими учнями [Текст] / Л. Гандрабура // Школа. — 2012. — № 10 (82). — С. 28.
6. Гащенко, Л. Система роботи з
обдарованими школярами [Текст] / Л. Гащенко // Завуч. — 2011. —
№ 25 (463). — С. 24–28.
7. Гірш, Р. Робота з обдарованими
дітьми в Чернівецькій гімназії № 1 : клуб інтелектуалів «Універсум» [Текст] / Р. Гірш // Дивослово. — 2007. — № 10.
— С. 25–27.
8. Гнідая, С. Організація роботи
з обдарованими дітьми [Текст] / С. Гнідая // Директор школи. — 2012. — № 16
(688). — С. 43–48.
9. Грабовський, А. Види дитячої
обдарованості [Текст] / А. Грабовський //
Обдарована дитина. — 2004. — № 1. — С. 38–47.
10. Дмитришин,
Г. Сучасні діти, які вони? [Текст] / Г. Дмитришин // Початкова школа. — 2005. —
№ 4. — С. 37–39.
11. Дмитревич, Л. Виявлення, розвиток та підтримка обдарованих дітей. [Текст] / Л. Дмитревич // Школа. — 2011. — № 9 (69). — С.
20–23.
12. Доротюк,
В. Індивідуальна своєрідність творчо обдарованої дитини [Текст] / В. Доротюк // Обдарована дитина. — 2000. — № 1. — С. 15–18.
13. Захарченко,
Л. Розвиток дитячої обдарованості в процесі виховної роботи [Текст] / Л. Захарченко
// Обдарована дитина. — 2005. — № 9. — С. 17–24.
14. Кравчук,
О. Вчитель обдарованих дітей — мистецтво [Текст] / О. Кравчук // Початкова школа. — 2013. — № 7
(529). — С. 58–59.
15. Курицина, М. Як працювати з
талантом? [Текст] : методика і форми / М. Курицина // Освіта. — 2013. — №
3. — С. 3.
16. Кушнірчук, В. В. «В кожній дитині сонце» / В. В. Кушнірчук //
Обдарована дитина. — 2013. — № 1. — С. 2–11.
17. Лоткова,
І. Плекаймо обдарованість! [Текст] / І. Лоткова // Завуч. — 2009. — № 23/24. — С. 58–59.
18. Мараховська, Т. А.
Обдаровані учні. Як виявити та як працювати [Текст] / Т. А. Мараховська
// Класному керівнику усе для роботи. — 2012. — № 6 (42). — C. 2–5.
19. Наровлянська,
М. Розв’язання проблем обдарованості в умовах сучасної гімназії [Текст] / М. Наровлянська
// Рідна школа. — 2013. — № 3 (999). — С. 54–58.
20. Обдарована дитина [Текст] // Завуч. — 2009. — №23/24. — С. 14–53.
21. Остапчук, О. Діти:
обдаровані, талановиті, творчі. Програма роботи з обдарованою молоддю [Текст] / О. Остапчук // Школа.
— 2012. — № 12 (84). — С. 37–40.
22. Робота з обдарованими дітьми.
Методичні рекомендації [Текст] // Завуч.
— 2011. — № 7 (445). — С. 5.
23. Сезько, Т. Вивчення й
підтримка обдарованості [Текст] / Т. Сезько // Школа. —
2012. — № 7 (79). — С. 18–24.
24. Сивинська, Л. Інноваційні
технології в роботі з обдарованими дітьми. Українська мова та література [Текст] / Л. Сивинська // Школа. — № 2 (74).
— С. 48–52.
25. Трофімчук, С. Юні обдарування
[Текст] / С. Трофімчук // Завуч. — 2005.
— № 28. — С. 15–21.
26. Фоміна, О. Проектна
діяльність як метод роботи з обдарованими дітьми [Текст] / О. Фоміна //
Школа. — 2010. — № 9 (57). — С. 85–95.
27. Хмеляр, І. Розвиток творчих
здібностей учнів [Текст] / І. Хмеляр //
Завуч. — 2005. — № 11. — С. 3–6.
28. Чередніченко, Н. Система
роботи з обдарованими дітьми [Текст] / Н. Чередніченко // Школа. — 2012. — № 4 (76).
— С. 22–25.
29. Чудновський, В. Обдарованість
— це унікальність кожної особистості [Текст] / Чудновський В. //
Обдарована дитина. — 2005. — № 2. — С. 2–8.
Немає коментарів:
Дописати коментар